Första maj imorgon..

De sista förberedelserna inför första maj börjar lägga sig. Hämtade LO-fanan så att vi har den i Vänsterpartiets första maj tåg i Södertälje. Nästa år så hoppas jag att vi kan ha ett gemensamt (Vänsterpartiet och Socialdemokraterna) under LO-fana. Sen hem och äta lite för att sedan ut och dela mina sista första maj tidningar. Jag och dottern Amanda delade ut 350 tidningar. Hon var jätteduktig och delade ut några helt själv. Men det roligaste på hela utdelningen för henne var nog alla lekparker vi passerade och stannade och lekte i.

Imorgon så ser dagen ut som följande för mig:
6.45 Uppstigning
7.30 Åka iväg och hämta bänkar
9.00 Förbereda första maj firandet med ballongblåsning m.m.
10.00 Samling vid Marenplan (Södertälje)
10.45 Demonstrationen avgår
11.00 Tal på Stora Torget (Södertälje)
ca 12 Tåget upp till Stockholm
13.00 Demonstrationen avgår ifrån Medborgarplatsen
14.00 Tal i Kungsträdgården
ca 15 Hemma igen och grillar med vänner
Så dagen är fullspäckad...
Bara att hoppas på bra väder nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0