Han sa: "Det här SKA du ha!"

Idag blev jag påhoppad av Tele2 som nere på stan i Södertälje försökte pracka på oss olika abbonemang.
Killen som hoppade på mig sa hela tiden "Det här SKA du ha!".
Jag skulle alltså inte ens få välja.
Sen när jag till slut lyckades komma därifrån genom att säga att jag inte ville ha något, då vänder han sig om och muttrar nåt surt...
Är inte tanken att försäljare ska vara trevliga?
Funderar starkt på att byta mitt comviq kontant till Telia.

Be alltid att du återkommer till dem om du vill acceptera erbjudandet.
Kan de inte ge dig information och att du sen återkommer till dem så är det med största sannolikhet lurendrejeri.

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha aa dom där tele2 killarna har ja skällt ut så dom vågar inte ge sej på mej igen hehe

2009-05-15 @ 21:51:00
Postat av: Samuel Karlsson

Frågan är hur många nöjda kunder de får.. Jag skulle aldrig köpa något ifrån någon som försöker pracka på mig det. De måste övertyga mig att det är bättre än det jag har nu.

Comhem plingade på i veckan och försökte sälja tv-kanaler m.m., men han var trevlig och lyssnade på vad man sa och accepterade ett nej.

2009-05-16 @ 06:24:51
URL: http://www.sputchi.se
Postat av: Mallan

ja de sant ja har comhem där jag bor åå ee super nöjd med dom,....

2009-05-16 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0