Bojkotta eller inte?

Vad tycker ni? Ska man bojkotta Israel eller inte?

När usa attackerade civila i Afghanistan och Irak så tyckte jag att de skulle bojkottas.

Nu när Israel attackerar civila i Palestina så höjs det röster för att de ska bojkottas.

Vad är skillnaden?!
Jo, usa har mer finansiell makt och påverkar världsekonomin väldigt mycket vid en bojkott av dem.

Men är det så att vi ska låta pengarna fortsätta styra allt här i världen?
Ska verkligen den som har mer pengar kunna köpa sig förbi i vårdköer?
Ska den som har pengar få styra över så mycket som de styr över idag?
Nåt måste göras för att alla ska ha samma möjligheter!

Kommentarer
Postat av: caJSA

hej



jag hoppas allt e bra med dig å dottern,,, Vill bara be om ursäkt för min kompis Ewelina jag vet att hon skrivit massa dumt å håller på,, har skält ut henne efter noter att hon ska låta dig vara,,, hon har visa gånger till å med låssas varit jag.. hon bruka låna min lap top förut när hon gick i skolan men de e slut med de nu har ingen kontakt med den idioten alls,,,, hoppas allt e bra med dig,,, Miranda brukar se dig ibland i brunhnsäng visst har hon blivit stor...

Kram cajsa

2009-01-30 @ 17:56:05
URL: http://metrobloggen.se/missZvanberg
Postat av: Malin

Absolut inte... ibland har jag tänkt på ett litet sexprioment. Om man la all världens pengar i en pott, och sedan delade dom på hela befolkningen, skulle det då finnas någon fattigdom? Ha en bra dag!

2009-02-02 @ 13:13:33
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

expriment ska det förståss vara

2009-02-02 @ 13:15:01
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Get a grip

Hej, jag har egentligen ingen åsikt om din frågeställning, jag är för lite insatt i problemet. Däremot är jag förstås nyfiken att höra hur det går med träningen och tävlingen... ;)

Hoppas att du tränar oftare än du bloggar...haha

2009-02-03 @ 13:33:36
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0