Politisk ork +ursäkt till Bloggvänstern

Först vill jag börja med en ursäkt till alla på Bloggvänstern. Det var inte min mening att spamma ner den. Jag tänkte inte på att alla inlägg även publicerades på Bloggvänstern. Jag borde ha skaffat mig en separat blogg för mina LP-skivor. Ordnar en sådan blogg till nästa gång.
Jag hoppas ni godtar min ursäkt.
H/Samuel

---------------------------------------------------------------------------
Snart är semestern slut,
jag trodde jag skulle återfå orken,
orken att arbeta fanatiskt med politiken,
men tyvärr så har det inte blivit så.

Jag förstår inte varifrån vissa får sin ork att arbeta så mycket politiskt.
Visst, de kanske inte har ett heltidsarbete vid sidan av,
plus arbetar massa fackligt.
Det trista är väl att i längden så måste man till slut välja väg,
facklig eller politisk..

Kommentarer
Postat av: cecilia

orken kanske kommer tillbaka, det gör den säkert!



jo, det är sant. Det är bäst att ha något att sikta framåt på. Men nu blir det ju tyvärr så mkt med skolan & fotbolls & handbollsträningar så att träna inför ngt direkt lopp kan jag og tyvärr inte göra.



jaha, nu förstår jag mig på din andra hemsida ;) hihi



Åh 3000 meter, det lät jobbigt, men himlans vad skönt det måste kännas efteråt.



Ha det bra / c

2009-08-17 @ 17:01:20
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ville bara önska lycka till idag på loppet

Kram Becka å mindy =)

2009-08-22 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0