DN-galan. Musse, jag lider med dig

Vad uppe på DN-galan igår.
En riktigt härlig upplevelse.
Kunde aldrig föreställa mig att det skulle vara en sån skillnad
att vara upp på plats jämfört med att titta på tv.
Att känna hur tempot stiger på läktaren
när höjdhopparna tar sats.
Eller när Tyson Gay springer ifrån hela startfältet de sista 30 meterna
Men störst av allt var ändå när Mustafa Mohamed går springer 3000 m hinder.
Hur jublet ökar för varje varv
och hur stämningen ökar ytterligare då Musse går upp i täten inför sista varvet,
men sen hur hela arenan håller andan då Musse faller över hindret 300 m ifrån mål.

Riktigt trist att han föll.
Jag tror att han hade slagit årsbästa annars..

Kan ju säga att detta inte var sista gången jag gick på DN-galan.
Detta måste upplevas igen!
Min biljett ifrån DN-galan

Kommentarer
Postat av: becka

åå de låter ju riktigt nice

2009-08-02 @ 09:55:15
Postat av: Samuel Karlsson

Det var det också. Så det lär bli någon mer gång i framtiden...

2009-08-02 @ 11:10:28
URL: http://www.sputchi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0