Ska du demonstrera 1:a maj?

Nå, tänker du demonstrera 1:a maj?

Skriv en kommentar om du ska eller inte..
och skriv gärna en rad om varför eller varför inte.

Själv ska jag demonstrera,
dock mest för att jag är kassör i Vänsterpartiet i Södertälje,
plus att det är lite av en tradition.
Jag får liksom en känsla i kroppen av stolthet då det är demonstration.
Tyvärr så tycker jag att det blivit för mycket partipolitik istället för arbetarpolitik på 1:a maj.
Det borde vara LO som håller i demonstrationen!

Hur som helst... Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Kaj Raving

"Jag får liksom en känsla i kroppen av stolthet då det är demonstration.

Tyvärr så tycker jag att det blivit för mycket partipolitik istället för arbetarpolitik på 1:a maj."

Definitivt!



Och självklart ska jag demonstrera, om inget annat så åtminstone för den känsla av gemenskap som det ger att gå i en demonstration med likasinnade.

2009-04-29 @ 22:56:14
URL: http://kajraving.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Lo? Wanja L-W....

2009-04-29 @ 23:35:46
Postat av: Samuel Karlsson

Demonstrationen ger precis som du säger känslan av gemenskap bland oss likasinnade. Tyvärr så är det ju få som vågar sig ut på gatorna. För jag anser att många inte vågar, de är rädda för vad andra ska tycka.



Angående LO och Wanja Lundby-Wedin så finns det mycket som man kan undra över.. det sjuka är att de haft så många uppdrag under många år och ingen har sagt något. Sen kan jag hålla med om att det är sjukt att de ger en så hög lön m.m. till någon och inte ens försöker påverka till att det ska vara en lägre lön.

2009-05-01 @ 07:43:08
URL: http://www.sputchi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0