Träningen går bra!

Äntligen känns det som att träningen rullar på bra. Ska ut och springa idag, om nån timme eller så. Jag känner att jag orkar springa lite längre och mina ben orkar trycka på och springa fortare om jag så vill. Det enda som jag just nu känner halkat efter lite är backträningen, har inte den kraft jag vill ha när det lutar uppför, men det kommer nog inom någon vecka.
Jag hoppas att jag nu kan lyckas hålla i denna träning så att jag kommer i bra form inom någon månad. Visst, är ju långt kvar tills då jag vill vara i riktigt bra form, det är ju i maj-juni då Gnestaloppet är och jag kommer förhoppningsvis också springa en del banlopp då.
Ska kolla igenom de olika tävlingar som finns och fylla på min tävlingskalender på min hemsida http://www.sputchi.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0