SJUK! :(

Så har man återigen blivit sjuk :( Får se om jag ens kan gå till jobbet imorgon. Jag hoppas jag ska må bättre så jag kan gå. Men det jobbiga är att jag kanske ändå blir hemma för Amanda är lite småhängig, så kanske blir att  vara hemma och ta hand om ett sjukt barn istället. Jag hoppas verkligen att både jag och Amande känner oss piggare senare idag så att både jag kan gå till jobbet och Amanda till dagmamman.
Förstår inte varför jag inte kan bli helt frisk någon gång, har varit småsjuk en längre tid nu, men nu så när jag var ute och sprang igår så kanske det äntligen brytit ut ordentligt, men mår mycket bättre idag än igår, så får se hur det blir imorgon. Det som oroar mig lite är att Amanda börjat bli lite febrig och är väldigt förkyld, hoppas hon håller sig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0